sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Me against the world

Anteeks, etten oo kirjotellu..
Tässä nyt on ollu vähän kaikkee ku koulu alko, nii ei oo kauheesti ollu edes aikaa kirjotella.

Tiiättekö sen tunteen ku susta tuntuu että jotain puuttuu ? Se on kauhee tunne, ja valitettavasti mä tunnen sitä kokoajan. Tää tunne tuntuu musertavan mut allee, ihan ku oisin ite vaa sellanen pieni hassu ihrapallo, jo ka joku jättiläinen tulee ja tallaa huomaamattaa.

Ja mua ahistaa toinenki asia, nimittäin nää läskit.
Kävin tänää ostamassa uudet farkut ja sovittelin kaikkia, sit otin yhet farkut käteeni ja koitin niitä, ja ne ei mahtunu. Se ei ollu paljosta kiinni, mut ne ei vaa menny mun päälle ku väkisin tunkemalla.
Mä tiedän et se on normaalia, ettei kaupan kaikki housut voi mahtua päälle, mut se masentaa, ku ensin luulee, et ne sopii.

Ja sitte voisin vielä avautuu tänne mun virheistä, siis ei ulkosista vaa niistä virheistä mitä mä oon tehny.
Mä oon satuttanu montaa liian tärkeetä ihmistä, enkä ees tajuu kui mä oon onnistunu siinä.. Joka kerta tarkotuksena on, et nyt en tee tai sano mitää mikä voi loukata, mut musta tuntuu, et loukkaan jo sillon ku sanon edes moi.. Oon mä kai vaaa niin lihava et åelkästää se et mä tervehdin saa ihmiset vihaamaa mua, oikeesti.

Mut ehkä mä tästä poistun treenaamaa näitä kesän aikana tulleita kiloja pois ! Tsemii & jaksamisii kaikille lukijoille ! Yhessä me pystytää laihtumaa !

Ja painohan tällä hetkellä siis 57,5 ja pituutta löytyy 159cm

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti