sunnuntai 9. joulukuuta 2012

just too damn fat

Kyllä, tämä on jonkunlainen sh blogi, eli jos joku ei ymmärtänyt niin sh = syömishäiriö.
Jos sulla ei ole muuta sanottavaa kuin turhaa haukkumista, niin kehotan sinua nyt jo poistumaan blogistani. 
Ja te jotka ystävällisesti vaivaudutte lukemaan blogiani, niin toivon teitä jakamaan ajatuksianne kanssani kommenttien välityksellä, ja linkitelkää toki myös omia blogejanne.

Idean tähän blogiin sain kun lueskelin juttuja pro anasta ja sieltä eksyin lukemaan sh:sta kertovia blogeja. Halusin jakaa omat tuntemukseni teidän kanssa ja toivon saavani jonkunlaista tukea projektiini.

Aloitan ensimmäisen postauksen kertomalla itsestäni. Nimeäni en kerro, enkä paikkakuntaa jossa asun, etten ole tunnistettavissa, ainakaan vielä.
Olen 15 vuotias tyttö, vuosimallia 1997. Pituutta löytyy vaivaiset 159cm ja painoa todellakin liikaa, 57kg. Tavoitteeni näin aluksi on noin 7kg kevyempi, eli 50kg. 
Mulla on todettu lääkärissä EDNOS, eli periaatteessa luokittelematon syömishäiriö. EDNOS tulee sanoista Eating Disorder Not Otherwise Specified. 
Mulla on tapana välillä ahmia suuria annoksia ruokaa, jonka jälkeen rankaisen itseäni paastoamalla useamman päivän. Eli monta päivää saattaa mennä ilman ruokaa, vettä vaan, mutta sitten alotan taas syömään, mutten välttämättä ahmi. Saatan syödä normaalisti kunnes tunnen sen liiaksi ja aloitan taas paaston. 

Nyt mä kuitenkin haluan tosta eroon, mä haluan olla laiha. Kylkiluut, solisluut, lantioluut - rakkaus. Haluun ne näkyviin tän mun löllyvän rasvan alta, haluun olla kaunis, haluun olla hento, vahva, kaunis ja laiha.

Alotan pitämää jonkunäköstä ruokapäiväkirjaa tänne huomisesta lähtien, mikälisikäli muistan käydä kirjottelemassa.
En tod.näk. jaksa käydä täällä jokapäivä, enkä aina pystykkään, niin saatan laittaa yhtenä päivänä useamman menneen päivän tapahtumista jos niistä en ole kerennyt/kyennyt postaamaan.

En uskalla suoraan sanoa, et haluisin olla anoreetikko, en mä varmaan haluakkaa. Mut mä en pidä anoreksiaa sairautena, mä pidän sitä elämäntapana. Enkä mä nää anoreettisessa vartalossa mitään rumaa, päinvastoin. 


Oon myös asettanu itelleni jonkunäkösiä sääntöjä ja ohjeita, eli
- Ei karkkia, sipsiä tai muitakaan herkkuja
- Monta lasia vettä päivässä
- ja mikäli syön, niin ennen ruokailua väh. 3 lasia vettä, jolloin en jaksa syödä niin paljoo
- syön pienemmiltä lautasilta
- enemmän liikuntaa

ja olihan niitä sääntöjä enemmänki, mut tossa ne tärkeimmät. Näitä siis noudattaen mä lähden kohti ens viikkoa ja vähän jännittää kuinka nopeesti tuloksia alkaa näkyä. 

LÄHTÖPISTE: 57KG
TAVOITE: 50KG (ennen maaliskuuta)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti