maanantai 31. joulukuuta 2012

2013, please be awesome !

Nyt on joulut juhlittu ja lomat alkaa pikkuhiljaa olemaa ohi.
Tänää tosiaa uusvuos, ja ajattelin tehä lupauksen, et tosiaan saan laihdutettuu sinne 50kg ennen mun synttäreitä. Vaikakki mä lupasin jo aikasemminki, et teen sen, mut koska nyt se on uudenvuoden lupaus, nii se on pakko hoitaa, tai ainaki yritän parhaani.

Jouluna multa tosiaa piilotettii vaaka, koska mun sisko oli sitä mieltä, et oon laihtunu liikaa..
Se ei vaa haluu ymmärtää, et täs suvussa on kerranki ihminen joka ei vaan valita siitä et on lihava vaa tekeeki asialle jotai.

Alotuspaino oli siel vähän reilu 57kg, ellei jopa ollu 58kg. Nyt se on vähän reilu 56kg, eli ei mitää hirveen isoja muutoksia, mut on se ihan hyvin siltiki siihen nähden, et tos oli jouluki välissä ja mua pakkosyötettii.

Eilen olin pitkäst aikaa ilonen, niiku oikeesti ilonen. Kuka järkevä ihminen tulee melkee 300km vaa sen takia, et näkee mut ? Ja ei siin ois ollu muuten mitää, mutku sit viel saman päivän aikana takasin.
mut tosiaan saan sanoo ison kiitoksen, koska se parans mun fiilistä huimasti ja tällee loppuvuodesta on ihan mukava saada jotain muutaki mietittävää ku joku ihminen jonka on menettäny, mut haluis sen takasin.

Ja päätin tosiaa tässä muuten alottaa toisenlaisenki projektin.. Haluun itestäni vähemmän tunteellisen. Kuulostaa vaikeelta, koska se on luonnejuttuja ja no varmasti onki vaikeeta - ehkä periaatteessa mahotonta. Mut jos mä oikee kovasti yritän, nii kyl mä siihen pystyn. Kyl mä pystyn rakentamaa mun sydämen ympärille vahvat muurit ja asetan jotku tulpat mun silmii.
En haluu enää tuntee mitää ketää kohtaa, koska kertaakaa siitä ei oo viel seurannu mitää hyvää.
Kattelin täs L-koodii yks päivä ja ajattelin, et tosiaan yks lause siinä kuulosti aika helvetin hyvältä mun korvaa. "Seksiä ilman sitoutumista".. Se kuulostaa tosi hyvältä idealta, koska must on tullu ehkä jonkunäkönen sitoutumiskammonen, mut sit on se, et mä en haluis sanoo kenellekkää ei. En mä haluu sanoo ei, koska se saattaa sattuu sitä toista ja sen takii siis haluun rakentaa ne muurit mun ympärille.

Jos joku satunnainen lukija sattuu löytämää ittensä tästä tekstistä mitä kirjotan, tai on yrittäny tota, et rakentaa muurin ympärillee, nii olisin oikeesti kiitollinen jos kertoisitte omia kokemuksianne.
Muitten kokemuksista saisin ehkä jonku näköstä voimaa jatkaa eteepäin näitten projektien kanssa ja ehkä musta vielä joskus tulee sellanen todellinen jääprinsessa - laiha ja tunteeton.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti