sunnuntai 5. toukokuuta 2013

New beginning !

Hassua, et kirjotan saman päivän aikana kaks blogausta, mutku haluun vielä purkaa..
Katoin missikisoja ja se alemmuuskompleksi ku näin ne missit bikineissä.. Nii laihoja ja kauniita !
Ja sit katon itteeni peilistä ja kauhistelen - miten voin olla täs kunnossa ?
Läskiä siellä, läskiä täällä - läskiä joka vitun puolella... A-HIS-TAA !!!

Ja vaikka mulle kui tyrkytetää sitä liian käytettyy "oot hyvä just tollasena" nii ei se auta.. mua ei auta mikää muu ku se, et pääsen mun tavotteesee.. ja se on edellee se 50kg, mut tavoteaika muuttu, koska edellinen feilas.. Maaliskuun alussa olin vaa entistä lihavampi ku sillon ku alotin, koska lipsuin, lipsuin kokoajan.

Nyt täytyy olla vahva ja näyttää, et mä en lannistu ! Mä pystyn tähän ja kesäloman alkupuolella oon siinä mun tavotteessa eli 50kg ! Ois ihana jos joku joskus tätä blogia sattuis lukemaa ja ehkä vähä tsemppais mua..:)
mut koska hyvät yöunet on tärkee osa, nii mäpä tästä käyn nyt nukkumaa. Öitä te rakkaat olemattomat lukijat !<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti